The Effects of Trauma Team Simulation Training on Real Life Team Performance
Khalameizer, Michael |
Recenzentas / Reviewer |
Autoriaus vardas: Michael Khalameizer Tyrimo pavadinimas: Skubios pagalbos komandos simuliacijos mokymų poveikis realios komandos veiklai Tikslas: nustatyti, kaip skirtingos simuliacijos pagerins skubios pagalbos skyriaus traumos komandos darbą. Uždaviniai:
- Įvertinti skirtingų simuliacijos programų poveikį traumos komandos narių komunikacijai.
- Įvertinti traumos komandos simuliacinių mokymų poveikį pacientų priežiūros rezultatų gerinimui.
- Nustatyti, kaip konkrečios simuliacijos gali sutrumpinti pagalbos teikimo laikus.
- Įvertinti, ar komandinio darbo mokymai gali sutrumpinti laiką iki kraujo tyrimų atsakymų ir kraujavimo stabdymo.
Medžiagos ir metodai: Vadovaujantis PRISMA (angl. Preferred Reporting Items for Systematic Reviews and Meta-Analyses) standartu, naudota sisteminės literatūros apžvalgos metodika. Tyrime dalyvavo skubiosios pagalbos gydytojai, traumatologai, slaugytojai ir paramedikai, kurie prisidėjo prie nagrinėjamų darbų.
Rezultatai: Tyrimo rezultatai parodė, kad simuliaciniai mokymai itin pagerina techninius ir bendravimo gebėjimus, kurie yra ypač svarbūs teikiant pagalbą. Įdomu tai, kad simuliacijos naudojimas taip pat pagreitina standartinius procesus, pavyzdžiui, kraujovimo stabdymą ir kraujo ataskaitų gavimą.
Išvados: Simuliaciniai mokymai, didindami traumos komandos veiksmingumą ir efektyvumą, potencialiai gali pagerinti pacientų išeitis. Siekiant išsaugoti ir pagerinti sveikatos priežiūros specialistų gebėjimus, taip pat siūloma į traumos komandos mokymą įtraukti reguliarias bei įvairias simuliacinio mokymo programas. Šioje išsamioje apžvalgoje pabrėžiama, koks svarbus yra simuliacinis mokymas, padedantis užpildyti žinių spragą tarp teorijos ir praktinių gebėjimų, reikalingų kuo geresnei pacientų priežiūrai.
Author’s name: Michael Khalameizer Research title: The Effects Of Trauma Team Simulation Training On Real Life Team Performance Aim: The aim is to determine how different simulations will enhance the performance of the trauma team in the emergency room. Objectives:
- To assess the effect of different simulation programs on the communication among trauma team members.
- Assessing the impact of trauma team training simulation programs on improving patient care outcomes.
- To determine how specific simulations can reduce operative time and emergency department stay.
- To evaluate whether team training simulation can cut down on time spent on blood routine reports and homeostasis.
Materials and methods: Following the Preferred Reporting Items for Systematic Reviews and Meta-Analyses (PRISMA) standard, a systematic literature review was the methodology used. Emergency physicians, trauma surgeons, nurses, and paramedics were among the study participants who contributed to the examined papers.
Results: The findings showed that simulation training greatly enhances technical and communication abilities, both of which are crucial for providing emergency trauma treatment. Interestingly, using simulations also speeds up standard processes like obtaining hemostasis and compiling blood reports.
Conclusions: By increasing the efficacy and efficiency of trauma teams, simulation training can potentially improve patient outcomes in critical care settings. In order to preserve and improve the abilities of healthcare practitioners, its also suggests that regular diverse simulation training programs be incorporated into trauma care teaching. This comprehensive overview emphasizes how important simulation-based training is for bridging the knowledge gap between theory and the practical abilities required for the best possible trauma care.